Openstaande vacatures:

Financieel administratief medewerker 8 – 12 uur

Wat ga je doen als financieel administratief medewerker?

Krijg jij energie van een dynamische werkomgeving? Ben jij sterk in financiën, planning, organisatie en administratie? Kan je gemakkelijk schakelen tussen diverse onderwerpen?

Je werkt vanuit ons hoofdkantoor in Deventer, of – als dat zo uitkomt – vanaf huis.

Je takenpakket?

Financieel administratief:
– Mailbox boekhouding bijhouden.
– Controleren en inboeken van inkoopfacturen.
– Afschriften van creditcard-betalingen inboeken.
– Correctieboekingen.
– Nacalculatie maken van inkoopfacturen.
– Controleren en corrigeren van geautomatiseerde bankboekingen.
– Voorbereiden betalingen.
– Opstellen en versturen van betalingsherinneringen.
– Archiveren van administratieve documenten.
– Bewaken financiële targets (%) o.b.v. budget

Loonadministratie:
– Declaraties invoeren in salarismodule Exact Online.
– Loonstroken genereren, nakijken en verstrekken.
– Mutaties in de loonadministratie doorvoeren in de salarismodule.
– Ziekte en verlof bijhouden.
– Archiveren in de personeelsadministratie.
– Maandelijks overzicht maken van te betalen bedragen.

Wie ben jij als financieel administratief medewerker?
– Idealiter? Een harde werker, slim, associatief met een gezonde dosis humor en je weet graag het naadje van de kous.
– Heb jij ideeën om de processen en kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren? Deel ze met ons; we horen ze graag!
– Met jouw positieve energie, analytisch vermogen en proactieve houding zorg je dat het werk af komt en ben je een fijne aanvulling op ons team.

Wat krijg je als financieel administratief medewerker?
– Een baan voor 8 – 12 uren per week, dagen in overleg (in elk geval op vrijdag).
– Een jaarcontract, waarbij we de ingangsdatum graag zo snel mogelijk in willen laten gaan, maar uiterlijk op 1 maart a.s..
– Een salaris dat passend is bij je opleiding, werkervaring, zwaarte en verantwoordelijkheid van de functie. De bandbreedte waarbinnen we zoeken is van 2600 – 3400 euro bruto per maand op fulltime basis.
– Je reiskosten worden vergoed indien van toepassing. Laptop, telefoon en overige
benodigdheden zorgen we voor.
– Gezellige personeelsuitjes waarbij je de rest van het team beter leert kennen.

Locatie
Deventer – Solingenstraat

Contactpersoon
Marian Bos

Wil je graag meer weten over de functie of de organisatie? Of wil je je CV met korte motivatie sturen? Dat kan via: m.bos@bennuserin.nl

 

Over ons:

Bennu Serin is een lokaal, regionaal en landelijk werkend bedrijf. Gestart in Apeldoorn en inmiddels is het hoofdkantoor gevestigd in Deventer. Wij werken door het hele land vanuit spreekuurlocaties of komen op huisbezoek bij onze cliënten. Bennu Serin werkt zowel voor werkgevers, werknemers, particulieren, UWV, gemeenten, arbodiensten als verzekeraars.

Onze diensten zijn gericht op de ontwikkeling en bemiddeling van mensen in en naar werk en welbevinden.

Middels ons totaalconcept en voortdurende aanpassing op kansen die nieuwe maatschappelijke ontwikkelingen ons bieden bereiken wij een gezonde spreiding in producten verspreid over meerdere markten. Binnen de door ons bediende product-markt-combinaties zijn we specialist, maar door de spreiding generalist en daarmee flexibel. Zowel bij het opvangen van veranderingen in de markt (wet/regelgeving maar ook economisch) als ook in de omvang van de eigen organisatie.

Neem contact op voor meer informatie of stuur je sollicitatie met CV naar Marian Bos m.bos@bennuserin.nl