Word jij onze re-integratiebegeleider/jobcoach Flevopolder/Friesland?

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in het begeleiden van mensen naar werk? Kan je gemakkelijk schakelen tussen je verschillende rollen? Wil jij je blijven ontwikkelen in het re-integratie en loopbaanvak? Ben jij flexibel? Ben jij woonachtig in Emmeloord of omgeving? Dan zoeken wij jou! Jij gaat mensen begeleiden naar werk in de omgeving Friesland en de Flevopolder en werkt daarbij vanuit verschillende standplaatsen.

Wat ga jij doen?

Wij zoeken een ondernemende re-integratieconsulent die meerdere rollen uit kan oefenen. Van loopbaanonderzoek tot coaching tot jobhunting en jobcoaching. Je gaat werken met doelgroepen met een afstand tot de arbeidsmarkt, waarbij er veelal sprake is van sociale activering of lifecoaching voordat de stap naar werk gemaakt kan worden.

Vanuit betrokkenheid en met een open en professionele houding neem jij je eigen caseload voor je rekening:

  • Je stelt trajectplannen op richting de arbeidsmarkt en voert de regie over deze re-integratietrajecten (gestructureerde diagnostische intake, plan van aanpak opstellen, evalueren en bijstellen).
  • Je coacht, motiveert en enthousiasmeert cliënten op het gebied van werken, dagbesteding of persoonlijk functioneren, daarbij voer je tests/assessments uit en verzorg je trainingen gericht op de vraagstelling
  • Je coördineert en/of voert de plaatsing van cliënten zelf uit bij werkgevers al dan niet in betaald werk en je verleent de nazorg.
  • Je coacht on the job kandidaten vanuit het doelgroepenregister via de POM.
  • Je kan zowel zelfstandig als samen successen behalen.
  • Je hebt een ijzersterke discipline, bent een sterke planner en flexibel inzetbaar.
  • Je voert administratieve taken uit m.b.t. de uitvoering van trajecten.
  • Je onderhoudt en bouwt de relatie uit met de opdrachtgever op operationeel niveau.
  • Je neemt deel aan intervisie en je volgt ontwikkelingen op de voet over wet- en regelgeving.

Dit ben jij:

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau. Het is een sterke pré als je gecertificeerd jobcoach bent en als je ervaring hebt met het werken met de TMA-methode.
  • Je hebt kennis en ervaring t.a.v. coaching technieken, zowel individueel als in groepen.
  • Je weet veel over de Wet Verbetering Poortwachter en aanverwante wetgeving en re-integratiewetgeving in het algemeen.
  • Je houdt gegevens bij in clientvolgsystemen en je hebt goede rapportagevaardigheden.
  • Je bent regelmatig onderweg en je werkomgeving verandert steeds; je coacht namelijk cliënten vanuit verschillende locaties. Elke dag is anders en daar krijg jij juist energie van! Je hebt dan ook een rijbewijs en je bent in het bezit van een eigen auto.
  • Je hebt oprechte interesse in de drijfveren van mensen.
  • Je durft verder te kijken dan de bekende wegen, je bent creatief en denkt in mogelijkheden.
  • Je wordt hier gewaardeerd om jouw gedrevenheid, doorzettingsvermogen en doel- en resultaatgerichtheid. Je hebt commercieel inzicht en bent een sterke planner die goed prioriteiten kan stellen.
  • Heb jij ideeën om de processen en kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren? Deel ze met ons!

Waar ga jij werken?

Bennu Serin is een lokaal, regionaal en landelijk werkend bedrijf. Gestart in Apeldoorn en inmiddels is het hoofdkantoor gevestigd in Deventer. Wij werken door het hele land vanuit spreekuurlocaties of komen op huisbezoek bij onze cliënten. Bennu Serin werkt zowel voor werkgevers, werknemers, particulieren, UWV, gemeenten, arbodiensten als verzekeraars.
Onze diensten zijn gericht op de ontwikkeling en bemiddeling van mensen in en naar werk en welbevinden.
Middels ons totaalconcept en voortdurende aanpassing op kansen die nieuwe maatschappelijke ontwikkelingen ons bieden bereiken wij een gezonde spreiding in producten verspreid over meerdere markten. Binnen de door ons bediende product-markt-combinaties zijn we specialist, maar door de spreiding generalist en daarmee flexibel. Zowel bij het opvangen van veranderingen in de markt (wet/regelgeving maar ook economisch) als ook in de omvang van de eigen organisatie.

Ons aanbod:

  • Een functie voor minimaal 16 of 24 uur per week met uitbreiding naar meer uren (in overleg).
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vaste aanstelling.
  • Een salaris dat passend is bij je opleiding, werkervaring en zwaarte en verantwoordelijkheid van de functie.
  • Een telefoon en laptop van de zaak.
  • Je kunt je blijven ontwikkelen, zowel vakinhoudelijk als persoonlijk.
  • Je reiskosten worden vergoed conform wettelijke regeling.
  • Gezellige personeelsuitjes en -bijeenkomsten waarbij je de rest van het team beter leert kennen.

Contactpersoon

Marian Bos
Wil je graag meer weten over de functie of de organisatie? Of wil je je cv met korte motivatie sturen? Dat kan via: m.bos@bennuserin.nl